We gaan beginnen! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Floris Nistelrooij - WaarBenJij.nu We gaan beginnen! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Floris Nistelrooij - WaarBenJij.nu

We gaan beginnen!

Door: FVN

Blijf op de hoogte en volg Floris

15 Januari 2011 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Hallo vrienden, familie, collega's, kennissen en overige fans,

Mijn reis naar Lusaka staat nu echt voor de deur. Via deze site zal ik jullie de komende maanden op de hoogte houden over mijn stage en belevenissen in Zambia.

Morgen om 15.00 vertrekt mijn eerste vliegtuig vanaf Schiphol. Ik vlieg via Cairo en Johannesburg naar Lusaka waar ik op maandag om 14.20 zal worden onthaald.

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor het sponsoren van mijn project. Ik zal zorgen dat het geld een mooie bestemming krijgt. Zodra hier meer over bekend is, krijgen jullie het te horen.

Nu wordt het tijd om toch maar eens mijn tas in te pakken..

  • 15 Januari 2011 - 21:14

    Shiva:

    Wens je veel geluk en wijsheid toe beste maat!

    we keep in contact;)

    xx

  • 15 Januari 2011 - 21:34

    Roel:

    Floris,

    Ik ben dan wel niet bij je afscheidsfeest geweest, maar via deze weg wil ik je toch veel succes en plezier wensen in Zambia!

    Groeten,

    Roel

  • 15 Januari 2011 - 22:26

    Dorien En Peter:

    Hoi Floris,

    Tas gepakt en niets vergeten?

    Wij wensen je een goede reis, veel succes met je stage en heel veel plezier in Zambia.

    Groeten,

    Peter, Dorien en de rest van je schoonfamilie

  • 16 Januari 2011 - 10:43

    Anny En Ton:

    dag Floris

    een fijne, leuke en leerzame tijd toegewenst in Zambia.
    wij blijven wel in dit koude kikkerland.

    Anny en Ton uit Berlicum

  • 16 Januari 2011 - 11:46

    Steffie:

    Ha Floris,

    Heel veel plezier en succes in Zambia!
    Goede reis.
    Ik ga deze site in de gaten houden.

    Liefs, Steffie

  • 16 Januari 2011 - 14:02

    Daan:

    Hee Floris

    Ik wens je ontzettend veel succes en plezier toe daar! Maak er wat van

    Groeten,

    Daan

  • 16 Januari 2011 - 15:47

    Mr President:

    heel veel succes we hebben genoten van al je aanwezigheid binnen de CLUB! en dit pakken weer op als je terug bent. want we kunnen je niet missen. succes maat. doe niets wat ik ook niet zou doen:) mzzls ouwe

    groet Teun

  • 16 Januari 2011 - 22:27

    Jesse:

    Flo!
    Veel succes en plezier in zambia!
    Ik volg de verslagen wel vanaf hier;)

    Gr. Jesse

  • 17 Januari 2011 - 09:52

    Wim En Els:

    Ha Floris,
    Ook wij zijn wel niet bij je afscheidsfeest geweest, maar dat mag de pret niet drukken. We wensen je heel veel suc6 daar in Zambia en we zullen je verhalen blijven volgen. Het is en blijft leuk als familieleden op avontuur gaan. Groetjessssss

  • 17 Januari 2011 - 12:50

    Mark:

    Veel plezier daar kerel!

  • 17 Januari 2011 - 13:36

    Gitta:

    Prettige reis, heel veel plezier en succes toegewenst. Zal je blijven volgen op je site!

  • 17 Januari 2011 - 21:40

    Ruud Van Nistelrooij:

    Gelukkig hoorden we vandaag dat je goed in Lusaka bent aangekomen. We begrijpen dat het echt Afrika is.
    Het ga je goed!

  • 19 Januari 2011 - 18:00

    Rein:

    Beste man,

    Horen we ook nog hoe je daar bent aangekomen, ben razend benieuwd! Of doe je niet zo aan die verslagen?

    Ik hoop in elk geval dat je het naar je zin hebt daar!

  • 20 Januari 2011 - 16:16

    Aimée:

    Heeee Floor! Hoe is het daar? Heb je al een leeuw verslagen? :P xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Stage in Zambia

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2011

Terug in NL

26 Maart 2011

Teach me Kung-Fu

11 Februari 2011

Coach Flo!

22 Januari 2011

Mijn eerste week in Lusaka

15 Januari 2011

We gaan beginnen!
Floris

Lusakasa Ajax

Actief sinds 15 Jan. 2011
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 15097

Voorgaande reizen:

16 Januari 2011 - 25 Juni 2011

Stage in Zambia

Landen bezocht: